НОВАТА UD Naked Smoky ПАЛИТРА ::: РАЗМИСЛИ И СТРАСТИ?


   Така, такааа...На хоризонта с много шум и трепетно очакване се задава нова палитра на Urban Decay от добилата култов статус линия Naked. Тази се казва Naked Smoky и се очаква да излезе на пазара на 8-ми Юли. Най-нетърпеливите могат да се запишат в листа на чакащите на сайта на марката тук.  Поначало не смятам в блога си да пиша за нещо, които още не съм пробвала first hand, ноо вълнението е голямо. Дали пък това няма да е следващото ГОЛЯМО желание в уишлиста ми? Така беше преди да се сдобия с Naked2 - дълго че чудех дали да взема 1, 2 или 3 и накрая реших, че най-често в употреба би ми влязла точно двойката. А при палитра, която струва между $50 и $60, хубаво е да имам ясна идея колко полезна ще ми е такава покупка. За мен палитрата си струва и ако трябва да избера само няколко палитри, с които да карам неопределен период от време, едната определено ще Naked - с нея мога да направя съвсем лек неутрален или много драматичен грим, един вид базова палитра. Качеството на почти всички сенки е страхотно, както и трайността им върху клепача. С времето имаше все повече продукти на UD, които ми се искаше да пробвам и сигурно и на тях ще им дойде ред, но Naked палитрите си остават с най-особен статут. И така, когато разбрах за предстоящия рилийз на Naked Smoky, бързо се втурнах да разгледам какви вълшебни нови must-have цветове са ни спретнали този път.
Иии... пфххх. Ентусиазмът ми моментално изчезна! ТОВА ли е? Това ли е всичко? 


  Дванадесет нови цвята (всъщност 2 или 3 от тях май са били във Vice палитри) и само два или три, които намирам за интересни или нещо като по-специални. Не знам... очаквах повече. Много повече...Три от цветовете (сивите) ми се струват едно към едно с една тройка на Bourjois, другите ми се струват лесно заменими с цветове от други палитри. И изобщо цялата палитра ми прилича на ремикс от предишните три Naked. (може би с изключение на това виолетово?) Вместо обичайната подредба от тъмно към светло, тук цветовете са групирани матови от едната и с блестящ финиш от другата, като най-тъмните цветове са в средата. Има бронзови, тоуп и сиви нюанси и едно патладжанено "за цвят". То и още две от матовите май най-ми привлякоха вниманието, но за съжаление не достатъчно, че да се наредя в wait-list-a на нервно потръпващите в очакване.

Снимка на опаковката -  релфен сребрист надпис на фона на пушеци:




A ето и промо клипчето от кампанията:


Само на мен ли ми идва леееко банално и не особено вдъхновяващо..?

Какво смятате за новата Naked? Искате ли я, би ли била следващата култова палитра на UD или и за вас е малко.. Meh..?

снимки: http://www.refinery29.com/

0 коментара:

Публикуване на коментар

Subscribe & Follow

Предоставено от Blogger.