THE END ::: MAY EMPTIES OVERVIEW


   Не за пръв път плановете ми да пусна публикацията с празни опковки от предния месец навреме леееко се провали. Имам обаче солидно оправдание - ранна Средиземноморска почивка, последвана от леко размързеляване след нея :)

   Кошчето от Май съдържаше следните неща:


  - Avon Utra Sexy - парфюм
 - Avon Senses – душ гел
 - Today - део спрей
 - Pearl Drops - паста за зъби
 - Refan Pink Grapefruit – скраб за тяло
 - Avon Only Imagine – део ролон
 - Nuxe Gel Douce Fondant - душ гел
 - ELF Hi Definition Powder - насипна прозрачна пудра
 - Тhe Body Shop Tea Tree Skin Clearing Wash - измивен гел за лице
 - Nyx HD коректор
 - Benefit High Beam - хайлайтър
 - Аvon - червило
 - Listerine - вода за уста
 - Моntagne Jenesse, Deck Out Women -  маски за лице на
 - H&M - палитра сенки
 - Vollare - палитра сенки

   Да започна с маските:


    Първата отляво е за около очите под формата на напоени желирани парчета. Ползвам я за хидратиране и освежаване на околоочния контур и като че действа добре. Не е WoW, но имам още няколко и ще си ги употребя. Писала съм за нея и ТУК. Другите две маски на Montagne Jenesse са за дълбоко почистване и хидратиране; едва ли е няква новина, всички знаем, че миришат страхотно и са си едно бързичко мини-спа. Тази с маслина ми хареса повече и има някакво по-видимо действие. Другата е с кал/сол от Мъртво море (май?) и също ми допадна: по принцип такива маски са доста изсушаващи, но с тази не беше така.



   Ароматите, които захвърлям празни са:
 Парфюмът Ultra Sexy на Аvon - сладникав, едноизмерен и нетраен. С триста зора го изхабих. Не знам какво ме беше прихванало, когато го купих, в началото като че ли ми харесваше, цялата тази сладникавост беше нещо ново и  необичайно за мен и дори ми се струваше happy аромат. Но с времето го ползвах само у дома и едва ли не си пръсках чаршафите, само за да замине по-скоро. Ако сте между 11 и 16 години, сигурно ще ви допадне. За 30+ като мен: never again
Avon Only Imagine е ролон, който също не блести с невиждани качества. Мирише приятно, но не предпазва кой знае колко от изпотяване. Не е траен. Няма да купувам повече тези ролони, но за съжаление имам още един такъв за изхабяване.
Today Deo Spray е марка на един супермаркет и е приличен, доста евтин дезодорант. Свеж е и като повечето спрейове, които съдържат ужасните алуминиеви соли, бори изпотяването и неприятните миризми доста добре. Оглеждам се за нещо без тази съставка, но явно не достатъчно упорито, защото накрая пак се озовавам с дезодорант със алуминиеви соли :/


   Listerine Total Care е лилавата на цвят вода за уста на марката и често я купувам, Силен вкус, освежава добре. Не знам колко е тотал като ефект, понеже имам някой и друг зловреден навик и съответно каквито и грижи да полагам с пасти, конци и води, накрая пак стигам до зъболекаря за премахване на зъбен камък в препоръчителния 6-9месечен срок, не повече. Пастата Peal Drops е избелваща (също поредна, писах за нея в Мартенските празни опаковки), и съм доволна от нея. Но не достатъчно, че да спра да ходя на почистване на зъбен каъм, хаха. (което при мен моментално светва с един-два-три тона зъбките :)

От под душа:


   Аvon Senses Citrus Zing e душ гел с... познахте, с цитрусов аромат. Свеж, пени се много, наполовината на опаковката вече ми беше втръснала миризмата, но няма как, изхабих го.
  Душ гелът на Nuxe е от травъл комплекта им и ухае тооолкова хубаво! Но си е обикновен душ-гел, нищо особено (освен аромата), че не се и пени кой знае колко.
  И сега, внимание: DUPE ALERT!!! Заклевам се, захарният скраб на Refan с розов грейпфрут мирише почти напълно идентично с едно от най-най-любимите ми масла за тяло на The Body Shop евър, също с розов грейпфрут. О-бо-жа-вам! В най-скоро време ще се снабдя с нова опаковка от този скраб, както и с маслото им за тяло от същата серия на Refan. Тая надежда, че ще бъде нещо-като-по-бюджетна-алтернатива на маслото на The Body Shop. Дано! Скрабът на Refan ми хареса освен с аромата си, и с консистенцията си, захарта не се топи прекалено бързо, съответно ексфолиира добре; не е прекалено мазен - не оставя онзи хлъзгав филм след къпане, който понякога ми идва в повече при други такива скрабове.
Ето го и състава:

     Измивен гел за лице с чаено дърво на Тhe Body Shop:


     Няма да се спирам подробно, писала съм за комплекта от тази серия ТУК. Няма да повтарям покупката, това е сигурно. Гелът доизхабих, като сипах вътре малко черешови трици и стана малко като скраб. С две думи: нищо особено не е този гел, просто ок.

    А сега, голяма гордост: изхабена до дъно декоративна козметика!!!


   Тук са едно червило на Avon (веднъж на 100 години свършвам червило, честно!), едно мини на хайлатъра на Benefit в цвят High Beam, коректор на Nyx и setting пудра на Elf.


    Пудрата ми стигна за цяла вечност, или по-точно за около 2-3 години и  вършеше много добра работа за фиксиране на грима, без да придава 'брашнян' вид. Фино смляна и напъно прозрачна. Така и не разбрах защо е нужно да е в таква огромна и обемна опаковка, понеже по спомен от самото начало беше пълна на не повече от 1/5 от обема. В Щатите беше много евтина, но не бих я купила отново в Европа, тук цените на elf ми се стрват адски надути. 
   Хайлайтърът на Benefit e един от любимите ми, много фино озарява, лесно се разнася и изобщо стои много естествено, с лек розов оттенък. Опаковката с четка тип лак за нокти не ми е любима- към 1/3 от края е доста трудно да се извади продукт, без да се бърка по пет пъти. Този е мини вариант и беше в един комплект и ако не беше солената цена на пълния размер, сигурно вече щях да съм заредена с нов. Но за момента имам други любимци, които вършат същата работа, без да чувствам финансова вина :)
   Nyx HD Conclear  е коректор (най-светлата разцветка), за който скоро ще има подробно ревю. Доста ми хареса и съм вече на втора опаковка, но не е особено икономичен. Не мога обаче да не спомена отвратителнатa му миризма...повече за това: скоро!

Ето суочове, отляво надясно: Benefit High Beam, Avon червилото и коректорът на Nyx:


Червилото на Avon  е в някава странна глитърна червено-фуксия, не знам с какъв акъл съм го купувала, като никак не ми отива, но факт е, че по някакъв начин гилзата е изравнена. Няма да дълбая повече, не си струва. А и глитърните частички са.. ugh. Не ми харесват, не и в комбинация с този цвят. 

А сега малко Приказки от Криптата :)) Това може да стане отделна рубрика, такава,  в която ще изкопавам от дебрите стари или отдавна неползвани неща, с които ПРОСТО Е ВРЕМЕ да се разделя. Ако сте родени през 80-те, като мен, може би има шанс да си спомняте този култов хорър сериал на HBO, Tales From The Crypt? За мен това е един от най-смешните и забавни страшни (вече ретро) филми, а изчадието по-долу е пазителят на криптата и нещо като разказвач в сериала. Той обиконовено открива всеки епизод с думите: 'Hello boys 'n ghouls. It's me, the Crypt Keeper'.  В случая, аз съм The Crypt Keeper, макар да не изглеждам така, обещавам :) Алюзията е, че ще показвам страховити и/или антични продукти, които на вид са горе-долу като този симпатяга:


Всички, струва ми се, имаме такива нещица, на които или срокът е минал или по друга причина вече за нищо не стават, но все пак се навъртат наоколо. Ето с какво се разделям днес:


   Една палитра на H&M, купувана преди около (срам!) 10 години.  Доста е ползвана, макар и да не личи особено, просто количеството сенки е солидно и не знам как бих мога да я свърша докрай. Единствената причина да я държа толкова, въпреки, че от години не е ползвана е, че ми е нещо като спомен от едно много хубаво пътуване в Швеция. А и стоеше на такова забутано място, че съвсем я бях забравила. Но вече заминава в коша.


   Има няколко цвята, които изненадващо все още 'стават', другите са някак обезцветени и вече доста сухи и прашливи. Но дори тези, които изглеждат ок, не бих ползвала, толкова време след срока на годност.
 Гръбчето:

Същата работа и  тази палитра от световноНЕизвестната марка Vollare:


Toва дори нямам спомен кога и защо съм го купувала. И защо ми е била цяла палитра в зелени зеленища?!?? Едва си спомням няколко пъти, в които съм я ползвала. Цветовете вече не пускат почти нищо, сухи са и изобщо: КОЙ НОРМАЛЕН ЧОВЕК БИ НОСИЛ ТЕЗИ ЖЪЛТИ  И ЗЕЛЕНИ сенки? Няма да съм аз :)

Това е! Чао и до скоро :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Subscribe & Follow

Предоставено от Blogger.