ETUDE HOUSE ::: Първа и последна среща?


  Сигурно добре ви е позната корейската марка Etude House? Това са няколко нещица, които бяха първото, което пробвах от тях, естествено подмамена от сладурските им опаковки и множеството добри отзиви за продуктите им.


   Ето малко впечатления за един CC крем, мини комплект кремове/есенции и две червила :)


    Корейските марки са добре известни с огромното си разнообразие продукти за грижа за кожата, то не са есенции, лосиони, мазила, мазила за под мазилата, серум за преди/след есенцията, крем за след лосиона, маска-крем за след крема и .. ох, обърках се!!! Голяма част са и с разни причудливи имена и с написани на много забавен английски описания и обещания. С две думи адска многотия от продукти, чиято цел е префектна (бяла, ако съдя по предпочитанията им) кожа. Какви ли не маркетинг хитрини, само и само да се купят един куп продукти :)
Този мини комплект е с Алое вера и колаген и се казва Moistfull Collagen; би трябвало да успокоява кожата, да омекотява и хидратира. Съдържа, по реда на ползване: First essence, Soothing Lotion, Sothing Skin и Softening Cream. Серията не е лоша, но честно казано всичките тия стъпки ми дойдоха в повече и редовно прескачах една-две. Наистина не виждам особен смисъл в това да се трупат толкова неща едно върху друго; Две от по-течните есенции са с почти идентична текстура и действие. Лосиона е малко като рядко тоалетно мляко, а кремът си е... просто крем - хидратира добре, но при положение, че няма SPF, не е идеален избор за през деня. А като за вечерен ми се ще да е по-богат и подхранващ. Като изхабя комплекта, се връщам към по-опростен режим: тоник, серум и крем. Дори само с тези три стъпки успявам да се зария с продукти, според моментните нужди на кожата ми, а какво остава за есенции и прочие тинтири-минтири :)

CC Кремът е с епичните не 2,3 или 4 , ами цели ОСЕМ действия в едно. Какви точни бяха 8-те не мога вече да си спомня, а и описанието на опаковката е само на корейски, така че: пас. Хареса ми, че има висок фактор, като смятах, че ще е добре за през деня.


  Хареса ми опаковката тубичка–помпа, хигиенично и удобно. От там нататък...за мен това е един доооста странен CC крем. Аз съм с доста светла кожа и когато избирах цвят, смело се насочих към най-светлия тон, понеже съм чела/чувала, че средните цветове обикноено сивеят, тъмнеят и тн. И получих това:


   Чисто бял крем, който спокойно може да мине за хайлайтър (след упорито разнасяне), но за CC...мммне. Консистенцията му е доста тежка и мазна, по един доста неприятен начин. Единственият вариант да го ползвам, е смесен със или под ФДТ, което обаче не е най-добрата оферта, още по-малко през лятото (заради мазната, НЕпопиваща консистенция). От време на време го ползвам като хайлайтър по скулите и челото. За друго при мен не става.

Две червила: 

Това са може би най-сладурските опаковки на червила, които съм докопвала от мноого време насам, Няма какво да си кривя душата, точно заради това купих и червилата. Напомнят ми нещо от будоара на Мария -Антоанета. Кич и пастички, по един много момичешки начин :)
Малко се разочаровах, когато ги получих, понеже се оказа, че сребристите елементчета не са метални, а пластмасови и изобщо на живо опаковките стоят малко евтини и леки, а заради орнамента в средата и затварянето е леко затруднено на моменти. Друго неудобство е, че не влизат в онези доста популярни контейнерчата за съхранение на червила (от Айко или Джъмбо), понеже са по-тумбести от повечето червила.


  Все пак, за презентация мога да дам отлична оценка на Etude House, този релефен надпис е симпатичен детайл.
  Лошото: ами червилата не струват. Ама грам!


   Хубави цветове в гилзата, а на устните - нищо! След доста напластяване се постига някаъв цвят, но не това очаквах като наситеност. Консистенцята им е ужасна, остава едно такова восъчно/вазелинено 'наклепано' усещане, всичко се набива в гънките на устните и сякаш цвета се отделя от самата база на червилото. Ако устните са дори леко по-сухи, резултатът е потресаващ. Трайност - почти никаква.

С много повтаряне, ето какво излиза като суоч:
(което има малко общо с това, какво се случва, когато се нанесе върху устните)

    Тук пропуснах да включа и един хайлатър на Etude House, който е някакъв опит за dupe на High Beam на Benefit  и не е лош. Но той е командирован в козметичния несесер в чантата ми и рядко излиза от там. Може би скоро ще влезе в пост за празни опаковки...

   Какъв  е вашият опит с продукти на Etude House? Аз май не случих особено...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Subscribe & Follow

Предоставено от Blogger.