THE END ::: APRIL EMPTIES OVERVIEW

   
    17 дни по-късно, най-после дойде ред да пиша за продуктите, използвани през миналия месец :) Не знам как се оказаха толкова много.. всъщност май знам: една част бях вече почнати предния месец/месеци, друга част заминават, преди да са напълно изхабени. Ето какво съдържа априлския ми кош за козметични отпадъци:

- Pearl Drops - избелваща паста за зъби
- Proactiv Refining Mask - глинена маска за лице за проблемна кожа със сяра
- Gliss Hyaluron Hair Filler - балсам за коса без отмиване
- Balea Raisergel - гел/пяна за бръснене
- Аvon Advanced Techniques Ultimate Volume - шампоан за обем
- Аvon Advanced Techniques Ultimate Volume - балсам за обем
- Nourish Golden Glow - хайлайтър за лице
- Elizabeth Grant Biocollasis Complex Pore Refining Lotion - тоник за лице
- Victoria Silk Touch - лакочистител
- Avon Naturals Body Care - лосион за тяло
- Avon Femme - лосион за тяло
- Lancome Galateis Douceur - тоалетно мляко / дегримьор
Nuxe Eau Demaquillant Micellaire - мицеларна вода/дегримьор
- Today Deo Spray - дезодорант
- Avon Rituals India Intensity - скраб за тяло
- Biotherm Aquasource - крем за лице
- Body Shop Tea Tee Oil - 10% масло от чаено дърво 
- Balea Perlenzauber maske - маска за лице с екстракт от перли
- Decleor Expression De L'Age - крем за околоочна зона
- Proactiv Green Tea Moisturizer - хидратиращ крем за лице
- Essence - очна личния
- Avon Glimmerstick - автоматичен молив за очи в сиво
- Make Up Revolution - спирала за очи
- DKNY Be Delicious - парфюм



    А сега, малко повече подробности и впечатления...


За тази избелваща паста за зъби Pearl Drops вече писах по-подробно в преден пост с празни опаковки. За да не се повтарям: ЦЪК Иначе, смятам да продължавам да я купувам (като редувам и с други пасти, за разнообразие :)

Кремове за лице и около очи:


Крем-гелът Biotherm Aquaource беше подарък от сп. Грация (в добрите му дни, дано се върнат!) и е хидратант, от който останах доста доволна. Първоначално бях скептична, че нещо с толкова лека, че и гелообразна текстура ще хидратира добре горката ми суха кожа. но се оказа, че греша. Не съм се интересувала колко е цента на пълноразмерния продукт, но ако е в рамките на разумното и оправданото, вероятно бих го купила.

Още един подарък от сп. Грация, околоочен крем на Decleor. Това трябваше да го хвърля дооста отдавна. Едно, че срокът му сигурно вече е изтекъл, второ, че от много време не съм го ползвала, трето - от самото начало никак не ми допадна. В началото нещо го мъчех, но не ми хареса и след няколко месеца, кажи-речи, го зарязах. Не ми хареса тричавата му полу-гел-полу-лосионеста текстура, не ми хареса глупавия накрайник за нансяне- нещо като 3 метални ролона, от които чрез плъзване, но и стискане на тубата трябваше да изкарвам продут. Глупост на квадрат и никакъв ефект. Само много лека хидратация, но ако имате бръчки, торбички или сенки под очите, едва ли този крем ще им помогне. 

Proactiv Grean Tea Moisturizer - хидратиращ крем за лице за проблмена кожа с успокояващо действие и против комедони. Не беше лош, но за съжаление не ми е достатъчно хидратиращ, въпреки, че е показан за суха кожа. Моята кожа е от безумния вид хем проблемна-хем по-скоро суха, а повечето продукти, които борят пъпките в повечето случаи по презумпция са и за мазна кожа, каквато моята не е. Да си намеря добър и ПОДХОДЯЩ хидратант е сложна задача, хахах.


 Proactiv Refining Mask - дълбоко почистваща и стягаща порите маска на глинена основа със сяра. За порите не знам, не мисля, че има промяна. Честно казано и не вярвам, че крем или маска могат да помогнат с размера на порите. Те са, каквито са, не са бицепс или каъвто и да друг мускул, че да ги стягаме :) Има продукти, които могат да помогнат за цялостно изглаждане и да ни заблудят, че порите са се "смалили", но не мисля, че фактически наистина ги смаляват :) Та, за маската - отново за проблемна кожа (каквито са всички продукти на любимите ми Proactiv), наистина помага за по-дълбоко почистване, някак изкарва на повърхността онова, което е време да се изчисти впоследствие със скраб или тоник. На моята кожа действа много успокояващо, няма дразнене или щипане. Има лек серен "аромат", което може да не се понрави на всекиго, но за мен не е проблем.

Маска за лице с екстракт от перли на Balea: също маска, за която съм писала и преди. Би трябвало да овлажнява лицето и да освежава тена. Харесвам я, бих я купила пак.


Balea Raisergel Carribean Dreams - съвсем случайна находка, която много харесах. Понеже имам постоянна HATE връзка с депилатори, коли маски и пр. средства за изтезание, самобръсначката е мой най-добър приятел, а този гел е приятел на  въпросния най-добър приятел :) Излиза от флакона като гел, но при разнасяне бързо прави страхотна мека пяна. И мирише страхотно, наистина напомня някакъв тропически коктейл (сигурно заради кокоса) Сега съм в процес на разучаване на другите гелове от серията, имат няколко различни аромата, но този за момента май най-ми е на сърце и ще го купя отново.


Avon Glimmerstick - редовно купувам този вид моливи, намирам ги за удобни, трайни и достатъчно прецизни. Този е в сиво и вероятно ще го купя отново, ако се окажа без сив молив в арсенала.
Essence - Очна линия с писец тип четчица. Тези са ми най-омразните и когато съм я купувала, сигурно не е имало тестери, че да видя какво точно купувам. Не само, че е четчица, ами е и супер тъничка, та трябва доста да рисувам (=загуба на време), докато докарам линия с прилична дебелина. Предпочитам очни линии тип писец, или ако е четка, поне да не е толкова мека и тънка. Иначе черното й е много хубаво и бих се напънала да я доизхабя, но срокът й е изтекъл..

Спирала за мигли на Make Up Revolution - надписите се изтриха за отрицателно време, но като имате пред вид цените на марката, не можем да им се сърдим. Тази спирала беше 1-2 паунда и нищо не очаквах от нея. Но се оказа, че наистина дава хубав обем, че и дължина, благодарение на фибрите в нея. Ето как изглеждат отблизо:


  Лошото е, че се сгъсти по-бързо отколкото съм свикнала. Мисля, че на 3-4 месец вече трябваше да бъркам по три пъти, за да извадя достатъчно туш, като се има пред вид, че не съм ползвала само нея през това време (тоест не е отваряна чак пък толкова много пъти). На петия месец си е направо суха, та суха. При това положение, рискът да завърша със полусплъстени мигли, особено с тия ми ти фибри навсякъде, се оказва прекалено голям. Хвърлям я и не знам дали бих повторила.

     Следва: любимо нещо!


   Nourish Golden Glow e хайлайтър в течна/кремообразна форма. Nourish са марка, която произвежда натурални/органик продукти и този хайлайтър не прави изключение. Обожавам този хайлайтър! Сега съм на втората опаковка и едва ли ще е последната. Има много интересен аромат, напомня ми нещо горско, но не бор.. не знам как да го опиша, но като го нанасям, все едно слагам някаква magic potion на лицето си :)) Да не говорим какъв приятен леееко златист блясък придава. Шимърът е много фин и нямам търпение да видя как ще стои и на лек тен (понеже аз само лек хващам хаха) Понякога го смесвам с ФДТ-на си за цялостен леко "по-светнат" вид.



  Lancome Galateis Douceur, флуид/тоалетно мляко за разгримиране - това мини беше подарък към покупка от feelunique. Много нежно почиства, справя се лесно с почти всеки грим и мирише много приятно. Бих го взела и в пълен размер.
 Nuxe Eau Demaquillant Micellaire - мицеларна вода за почистване на грим в мини размер от травъл комплекта им. Нещо не ми допадна. Не сваля грима лесно, освен това ми дразнеше на очите, на моменти направо ми щипеше. Чудна работа, защото пък кремовете от същия този комплект доста ми харесват.

Два аромата:


   Део-спрей от незнайната Пени-супермаркет марка Today с екстракт от памук. Евтин и ефективен, но ароматът, макар и приятен, нещо ми омръзна и не знам дали бих повторила. Съсавът е дежурният за евтините перспиранти- алуминиев соли и прочие. Ако ги избягвате, имате страх и параноя от такива неща, направо подминавайте този дезодорант :)

 Тестер на DKNY Be Delicious:


















За съжаление не знам от кой точно вид на  Dona Karan Be Delicious e този. Имам спомен, че преди време съм пробвала същия аромат и тогава зелената ябълка беше основна нотка, но при тази мостра, това не е така. Та, това ще да е някой от фланкърите на марката и определено не такъв, който ми харесва или бих купила. В този има нещо натрапчиво и тежко, и прекалено зелено, но не ябълка (за съжаление). 


    Да ме убие човек, не мога да кажа защо продължавам да купувам шампоаните и балсамите на Avon. Може би заради лекатa ми мания да имам нещо в шкафчето "за всеки случай" и заради скромните им цени. Avon имат не-знам-си-колко серии, обаче имам чувството, че всички са еднакви откъм ефект. Тези специално са от серията Advanced Tecnniques. Само ми кажете, има ли по-претенциозно име от това? Шампоанът и балсамът обещават Ultimate Volume. обаче чак такова нещо не виждам, честно казано. Вреда не са ми нанесли, миришат приятно (нищо wow) и лесно си реша косата след това, не ми омазняват или утежняват косъма. Съвсем обикновени шампоан и балсам, че даже и ароматът им вече ми омръзна.  Kрай, спирам да ги купувам! :)

Gliss Hyaloron Hair Filler - балсам под формата на спрей, без отмиване. Прави косата ми лъскава и супер лесна за разресване, удобен е за ползване, ако пропусна балсама или маската за коса под душа. Мирише много приятно. Повече за него съм писала и ТУК


Elizabeth Grant Biocollasis Complex Pore Refining Lotion - тоник за лице, част от серия за противостарееща грижа с предълго и претенциозно име. Аз ползвах само тоника, така че не мога да свидетелствам за реален анти-ейдж ефект. Ползвах този лосион най-вече след измиване и преди нанасяне на крема за лице, с цел хидратиране и успокояване, какъвто ефект имаше. 

The Body Shop Tea Tree Oil 10% - повече за маслото, както и останалите продукти от серията с чаено дърво на The Body Shop, може да прочетете ТУК. Всъщност, маслото технически все още не съм го изхабила напълно, но остатъка смесих в по-голямо шишенце с розова вода и така си направих тоник, т.к. самостоятелно ползвано, маслото ми идваше малко силно и изсушаващо.



Avon Rituals India Intensity e скраб за тяло с черен сусам и сандалово дърво. Много харесвам аромата на тази серия, вкл. на лосиона за тяло- истинско спа усещане. Не си падам много по ориенталски тип аромати, но тази серия ми действа много добре и отпускащо. Скрабът има дребни, но добре ексфолиириащи частички, има леко гелообразна текстура, което ми е малко странно, но не е нещо, което ще ме спре да го купя пак.

Лосиони за тяло, отновоот Avon: Feeme и Warm Spice & Vanilla. Първият беше в комплект с едноименния парфюм; вторият е с основен аромат на ванилия и едва доловими, да не кажа почти никак, подправки (ако съдя по картинката: анасон, канела и индийско орехче). Нищо особено не бяха и двата и не бих ги повторила. Този с ванилия хидратираше по-добре и имаше лек и доста приятен шимър ефект, но тази изкуствена Avon-ванилия доста бързо ми втръсна като аромат.


И последно: един лакочистител, който купих в момент на умопомрачение от Джъмбо. Казвам упопомрачение, защото при положение, че знам къде се продава най-добрия лакочистител (в Лили, зеленият :), все пак купих и този?!?! Голямо търкане пада с него, а да не ви казвам какво количество отива за да си сваля лака. Единственото, в което май е по-добър от зеленият на Лили  е за сваляне на глитърни лакове, най-вече тези с едри частици. Доста изсушава ноктите.



0 коментара:

Публикуване на коментар

Subscribe & Follow

Предоставено от Blogger.