H&M Nails ::: Pastels and Ink


За пръв път купувам лакове на H&M. Всъщност, докато се шляех безцелно в местния Мол (случва ми се за пръв път от мнооого време), дори нямах намерение да купувам лакове, нооо H&M  е едно такова място, където все нещо се намира да ми "притрябва", а ако има и намаление..мда, трудно се удържа човек.


Днешното ревю е на три мини-лака, които грабнах импулсивно. Цената им беше 1.99лв (намалено от 2 и нещо май). Хареса ми, че са мини, от по 5мл. Щеше ми се повече марки да предлагаха такъв размер, понеже обикновено ми е трудно да изхабя пълноразмерно шишенце, преди да се е скапал/сгъстил лака (с някои изключения, обикновео от по-висок клас, които карат години и все още стават). И така трупам ли трупам цветове, които после се чудя къде да слагам и как да освободя място за още.
Цветовете, които взех са: Blue me, Nude и Mint Green. Казах, че ги взех импулсивно, понеже не е като да нямам други нюд или тъмносисни лакове, обаче не мога да се спра да заглеждам и купувам нови и нови лакове и това е! А и, както знаем от синьо до синьо и от нюд до нюд, винаги има разлика. Сега се опиайте да го обясните това на някой мъж! :)
Опаковките са много сладурски, капачките на всеки имат металически печат, според цвета вътре. Затварят се добре и четката е доста удобна.


Blue me е ярко тъмно синьо, истинско мастилено синьо, много красив цвят. На един пласт не струва, но на два вече е друга работа :)


Следва Nude:



В колекцията си имам няколко телесни лака, но този, и може би един на Rimmel най-много се доближават до моя тен, Този на H&M напълно се слива с цвета на кожата ми. Идеален всекидневен и непретенциозен лак :)


И накрая Mint Green:


Трябва да призная, че много си падам по ментовото зелено, а точно такъв нюанс досега не съм имала. Леко е по-топъл от ментовите, които имам, даже бих го описала малко като "мръсно" ментово зелено, заради лекия сивкав оттенък, не знам как да го обясня по-точно :) Много нежен цвят; отново си иска два-три пласта, за да се види добре. Струва ми се, че ще се комбинира хубаво с телесния цвят, за пастелен color-block ефект.


Откъм трайност и трите лака се справят добре. Мен обикновено не ми се занимава с топ-лакове, а и върша доста неща с ръце, не е като да си пазя маникюра кой знае колко, затова се радвам, ако ми изкарат непокътнати 2-3 дни, всеки ден в повече искрено ме учудва, в положителен смисъл :) Лоша издръжливост за мен e под един цял ден (ехо, Elf!)
Непремено ще се оглеждам за нови цветове следващия път в H&M, като цяло изборът не е кой знае колко голям и предполагам пускат нови цветове сезонно. Имате ли си фаворит от техните лакове?


0 коментара:

Публикуване на коментар

Subscribe & Follow

Предоставено от Blogger.